2016/08/02

Moonlight Drawn By Clouds (Dizi Tanıtımı)

Birkaç aydır Love In The Moonlight tanıtım videosu ortalığı yıkıp geçiyor. Yaz tatilinden önce gördüğüm videonun dizi tanıtımı değil başka bir şey olduğunu söylemişlerdi ama dizi tanıtımı çıktı. Bana da tanıtımı düştü. Açıkçası uzun süredir Kdrama izlemiyordum. Ama bu diziyi çok merak ediyorum. Nasıl merak etmeyim ki? 

Şu videoyu izleyipte, en azından dizinin konusunu merak etmeyen var mı?


                                              


Umarım dizisi de bu kadar eğlenceli olur. Sırf dikkat çekmesi için yapılmış bir çalışma ise başarılı olmuşlar. Ancak diziyle alakası yoksa izleyici kitlesini kaybetme ihtimali var diye düşünüyorum.




                           Love In The Mooonlight, Moonlight Drawn By Clouds


Dizinin:

Adı: Love in the Moonlight | Moonlight Drawn By Clouds
Türü: Tarihî, Romantik, Komedi
Yönetmeni: Kim Sung-Yoon
Senaristleri: Yoon Yi-Soo (web roman), kk (web roman), Kim Min-Jung, Im Ye-Jin

Yayıncı Kanalı: KBS2
Bölüm Sayısı: 18
Yayın Tarihi: 22 Ağustos 2016 - 18 Ekim 2016
Yayın Günleri: Pazartesi-Salı

Yayın Saati: 22:00
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore

Yapım Yılı: 2016


Konusu:

Hong Ra-On (Kim You-Jung), erkek kılığına girerek kadın olduğunu gizler ve erkeklere kadınlarla olan ilişkileri hakkında öğütler verir. Müşterisi için yazdığı bir aşk mektubu aracılığıyla Veliaht Prens Hyomyeong (Park Bo-Gum) ile tanışır. 

Hong Ra-On, onun Veliaht Prens Hyomyeong olduğundan ve Veliaht Prens Hyomyeong, Hong Ra-On’ın bir kadın olduğundan haberi yoktur, Veliaht Prens Hyomyeong, Hong Ra-On’a karşı ilgi duymaya başlar. 
Bunun farkına varan harem ağaları Hong Ra-On’un onlardan biri olması için çalışmaya başlarlar.


Dizi tanıtımlarına bakılınca, bir hayli eğlenceli geçeceğe benziyor. 
Gerçi diziye tipsiz, atarlı, utangaç erkek kılığıyla başlayıp, dizinin sonlarına doğru saraya hanım olan ultra şanslı cadı kız rolleri epey bir sıktı. 
Sadece yukarıdaki tanıtımda, veliaht prenslik kavramına ters takla attırmış, kuralcı krala hadi oradan deyip, adab-ı muaşeretin, kurnazlığın, her türlü fitne ve fesadın kitabını yazabilecek  harem ağalarını da kendine benzeten prensin rolü için izlemeye değer belki...

NOT: Dizi Lee Jun Gi'nin 29 ağustosta başlayacak olan dizisi Moon Lovers ile çok karıştırılıyor. Alakaları yok arkadaşım. Tek benzer yönleri ikisinin de ağustos 2016 yapımı olması

NOT: Tanıtım yazısı zamanla güncellenecektir. Takipte kalın.





                                                         乇.乃





7 yorum:

  1. Splash splash love ile benzerlikler gösteriyor anladığım kadarıyla sanırım izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
  2. Sanırım ben de izleyeceğim. İnşaAllah beklentilerimizi karşılar.

    YanıtlaSil
  3. Fragmana bayıldım :)) Açıp açıp izliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziye başlayamadım daha ama fragman aklımdan çıkmıyor.

      Sil
  4. Dizi bitti mi yoksa yayın devam ediyor mu eğer bittiyse neden 14. Bölümden sonrası yok hiçbir yerde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziye henüz başlayamadım ama bildiğim kadarı ile devam ediyor. Yüksek ihtimal devamı gelecektir. Çevirilerin bitmesi bekleniyordur.

      Sil
  5. Blogunuzu büyük bir ilgiyle takip ediyorum. Paylaşımlarınız ve tasarımınız harika. Yayın hayatınızda başarılar dilerim.

    Bu arada birbirinden güzel yerli diziler için online dizi sitemize bekleriz. Türkiye'nin en sevilen tv programlarını ücretsiz yayınlıyoruz. Tek parça dizi videoları izlemek için lütfen web sitemizi ziyaret ediniz.

    ▶ canlidizihdizle.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma